Zarząd firmy Elsta w ubiegłym roku podjął decyzję o stworzeniu i wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej firmy, która szanując bogatą historię marki, odpowiadałaby obecnej pozycji firmy i wspierała realizację strategicznych celów spółki. Dzisiaj z dumą możemy zaprezentować pierwsze efekty wielu miesięcy przygotowań.
Budowa nowoczesnych kompetencji marketingowych i PR-owych ma służyć efektywnej komunikacji z klientami i otoczeniem rynku, jednocześnie w atrakcyjny sposób prezentując ofertę produktową i potencjał inżynieryjny firmy.
Nowa identyfikacja wizualna oraz przyjęta strategia komunikacji jest efektem połączenia wrażliwości, doświadczenia i ambicji starszego oraz młodszego pokolenia wchodzącego w skład Zarządu i kadry kierowniczej firmy. Hasło empower innovations, które towarzyszy zmianom jest wyrazem nowej filozofii firmy, które w skrócie oznacza naszą gotowość i potencjał do spełniania oczekiwań klientów w obszarze innowacyjnych rozwiązań.
Zmiana wizerunku będzie od dziś wprowadzana w biurach i zakładach firmy, a także na produktach oraz budowach prowadzonych przez firmę Elsta w Polsce i Szwecji.